Porady psychiatryczne

Jakub Garbacki – specjalista psychiatra oraz specjalista medycyny rodzinnej. Absolwent UMed. w Łodzi (Wojskowa Akademia Medyczna).
Doświadczenie zawodowe zdobywane w klinikach uniwersyteckich i oddziałach szpitalnych oraz w pracy ambulatoryjnej: w poradniach i leczeniu środowiskowym.
Od 2012 r.  koordynator Poradni Zdrowia Psychicznego, Poradni Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia, Poradni Terapii Uzależnień od Substancji Psychoaktywnych SP ZOZ w Mińsku Mazowieckim.
Przyjmuje w Serocku przy ul. A.A. Kędzierskich 2 (budynek ośrodka zdrowia, parter, por. dz.zdrowych, oddzielna poczekalnia, podjazd dla wózków z prawej strony budynku).

W zakresie psychiatrii dzieci i młodzieży staże kliniczne w Klinice Psychiatrii Wieku Rozwojowego WUM oraz Oddziale Psychiatrii Dziecięcej w Józefowie oraz współpraca z Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii w poradni zdrowia psychicznego przy ul. Dzielnej w Warszawie.

Zakres świadczeń:
– psychiatria
– medycyna rodzinna
– opiniowanie psychiatryczne w sprawach cywilnych (testamenty, zdolność do czynności prawnych) i karnych
– zaświadczenia dla poradni psychologiczno-pedagogicznych, dla zespołów orzekania o niepełnosprawności, dla celów rentowych i ubezpieczeniowych
– opinie do celów adopcyjnych i społecznych
– opinie dla osób ubiegających się o wydanie pozwolenia na broń
– opinie dla osób ubiegających się o dostęp do informacji niejawnych
– konsultacje specjalistyczne, w tym telemedyczne

Wiek pacjentów:
– dorośli
– dzieci i młodzież

Choroby: pełen zakres psychiatrii i leczenia uzależnień oraz medycyny rodzinnej (w szczególności choroby metaboliczne, neuroendokrynne, neurodegeneracyjne, geriatria i psychogeriatria, choroby wieku rozwojowego i zaburzenia rozwoju, zaburzenia psychosomatyczne, psychoonkologia, psychodermatologia, choroby układu krążenia, rehabilitacja i wspomaganie w stanach poudarowych i po urazach układu nerwowego, opieka nad kobietą ciężarną i rozwijającą się rodziną).

Możliwe konsultacje w języku angielskim.

– ZUS ZLA
– zaświadczenia lekarskie ZUS, KRUS, dla potrzeb zespołów ds. orzekania o niepełnosprawności
– recepty na leki refundowane

Zapisy na wizyty:
Telefon: +48-22-266-82-51